Så var det Onsdag!

Jaha ja... Idag slog jag upp ögonen 06.50 och jag är helt ledig. Vad är det för fel? Nej jag får helt enkelt ge mig ut oh njuta av det fina vädret så länge de håller i för det vet man ju inte när det försvinner. Sen ska jag träffa mina fina damer för en fika hos Linda. Ska bli kul att se hennes nya lägenhet.

Fick mig ett konstigt sms vid sovdags igår. Ibland förstår jag mig inte på killar. Eller vänta, har jag någonsin gjort detta? Ah jag är som vanligt och har inte försvnunnit. Jag står kvar här. Fan fan fan! Varför ge bort sig så. För du är du. FINT!


Tänkte på en sak igår. Varför är man så stort behov av bekräftelse. Man måste hela tiden ha någon där som får en att må bra. Och får man inte det där så skaffar man det där. Varför aldrig vara ensam? Man kanske skulle må bra av att inte bry sig för ett tag. Ska nog testa. Gaah,  Ibland blir man galen på sig själv...






PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0