Söndag!

Godmorgon!


Nu har jag nyss varit och handlat mig en god frukost. Älskar verkligen frukost. Igår jobbade jag till elva på förmiddagen sen tog jag en sväng förbi Moa och Jörgen, drack lite kaffe och snackade skit. Sen blev jag bjuden på Jörgens goda thai rätt. Älskar thaimat. Finns det något godare?

Salt och peppar ringde och sa att dom var tvungen att ha stängt under kvällen pgr. av sjuka barn. Bull tror jag... ,Men efter många om och men blev det Amazing taste, för jenny var tvuuungen att dricka vin till maten. Viktigt där ;) haha söte!

Åt en ceasarsallad. Så gottit... Men besöket varade inte länge, för de sög i damernas sprittarm så dom begav sig till fest och jag gick hem till soffan och hade mys med fisen istället.

Blev inringd på jobb med. Börjar ett. Så länge varade den ledigheten. Aja, kommer bli glad när jag får lönen iaf, och det kommer behövas nu när man ska flytta, ta körkort och allt.












PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0