VÅR

Nej nu jädrar. Fick en kick idag när jag steg upp. Att nu räcker det. Tre veckor av sjukt mycket jobbande och dvala så har jag inte kunnat träna en dag, förutom några promenadet hit och dit. Så idag tog jag tag i mig själv och bestämde att nu ska jag ge mig ut och springa igen. För nu är det faktiskt väder för detta och det är ganska skönt när man gjort dom där första gångerna som är kämpiga. Så mer springande och mindre styrka... Wonderful!



Underbart väder ute nu. Tänk om det kunde förbli såhär nu. Men man vet aldrig, det kan snöa även i April. Just nu känns det underbart iaf. Man blir helt glad och sprallig.


Förresten så längtar jag tills nästa helg :D :D


PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0