Barn hit och barn dit!


Det känns lite konstigt att en av mina bästa vänner är gravid. Eller nej egentligen inte för vi är ju 
i dessa åldrar nu sen har dom varit tillsammans i några år och är förlovade. Så pluttinuttit.
Man kan inte riktigt låta bli o snegla ner på magen då och då och försäkra sig om att det är sant. Det känns så overkligt.

Men det är nu man verkligen inser att den roligaste tiden är över att vi har övergått till vuxenlivet.
Saker är ingen lek längre, det är nu man ska börja tänka.

För min egna del skulle jag nog inte säga att jag skulle vara redo om jag hade någon. Eller hur kan man veta det egentligen? Hade jag haft pojkvän och allt det där så kanske det hade känts jätte rätt. Men ja, händer det så händer det.
Men samtidigt vill jag vara utbildad och ha ett bra jobb innan.

Jag har aldrig varit den där förhållande typen. Har mer varit åt det oseriösa hållet. Någon där och någon där, korta träffar hit och dit. Trams och flams. Men nej, nu vill jag träffa någon mer än annat. Jag ska väl också mogna någon gång.
 Men som dom säger, letar man så finner man aldrig.



Nej Mr Right kommer väl till mig med någon gång. Frågar e bara när!


PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0