Grå Tisdag

Vissa dagar kan jag ångra att jag inte sökte in till skolan i April. Men vissa dagar ångrar jag det inte alls. För vissa dagar är jag nöjd med livet, nöjd med det jag har. Men samtidigt önskar jag att jag hade börjat skolan och kommit någon vart med mitt liv. Få jobba med det jag vill och känna att det faktiskt är kul att jobba. Slita med något varje dag som man tycler om. Vakna upp en Måndag morgon och tänka att det ska bli kul att gå till jobbet.

 Jag tror att börjar jag inte nu så kommer jag bara skjuta upp det mer och mer. Sen jag flyttade hem från Göteborg har jag blivit så bekväm. Först sa jag max ett år men nu har det snart gått ett år och jag förlänger det med ett halvår.
 Jag vill bara njuta och vara ett litet tag till. Ha alla fina vänner och min underbara familj nära.
Jobba och tjäna pengar. Jag är fortfarande ung och har många år framför mig.
Men det är inte så långt kvar till Januari och nästa ansökning, jag satsar på Januari så får vi se hur det går.
Men jag vet inte, vissa dagar är jag bara så förvirrad.

Utbildning är ju faktiskt viktigt som min pappa alltid säger!


Jag tror jag saknar Göteborg för mycket och behöver en bit av Malmö snart.


PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0