Hola..

Gick av jobbet för ungefär två timmar sedan. Gick bra men lite segt att jobba dygn direkt efter en hård helg.
Ska försöka hinna med tvätta o städa lite snabbt så man kan njuta av solen lite sen.


Är ledig fram tills Fredag, men är ändå inte ledig finns alltid massa annat som ska göras eller
som är planerat.

Idag är det tvätt och städ +Träning
Imorgon är det ikea/A6 med Fisen o hennes man. Sen scones kväll med pinglorna
hos Camilla.
Torsdag är det lunch med jobbet och fika med Mia och träning.
Fredag är det jobb hela dagen lång till Lördag morgon.
Lördag är det beach handboll sen feeeest såklart ;)
Söndag är det bakis dag och fika med fredrik som kommer hem för sommaren...

Sen ska körskolan hinnas med också mellan allt!

Jag är en upptagen kvinna med massa vänner runt om. Jag älskar det....

Men idag är mitt hjärta tungt och jag har en stor klump i magen. Gillar inte farväl...
Men det är väl såhär det ska vara. Kommer sakna det.
40mil är ganska långt... Jo men visst! Fuck..

Nej dags o börja kanske!


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0