Lördag hela veckan <3

Åh vilken underbar helg jag haft. Vill ha helg igen.. nu nu nu!

Gårdagen var jag hundvakt åt mina pärons hundar. Så vi bestämde oss
för en liten fest uppe i Kvarnarp.
Kom en del trevligt folk. Lånade kubb av grannarna och spelade.
Körde killarna mot tjejerna, och vilka som vann är inge viktigt ;)

Senare bar de iväg mot hotellet. Mycket trevlig kväll...
Jag och Daniel lekte lite med salt och peppar kvarn. Viket slutar
med att vi båda står inne på tjej toan och spolar mina ögon i typ en kvart.
Jag trodde jag skulle behöva uppsöka akuten. Herre jävlar vad ont det gjorde.
Och JA jag ska ge igen, vänta bara :P

En person frågade mig varför det dras konstiga killar till mig?!
Mja, en kallade mig "fisken" eh jaha?

Var liiiite segt att ta sig upp imorse men ja, somnade gott om sen :P


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0