Lördag


Okej. Idag har jag så ont i mina benhinnor att jag inte kan sätta ner fötterna rätt. Det gör förbannat ont. Man vill bara
lägga sig ner och skrika.

Förresten igår gick brandlarmet inne på min gård i gamla stan. Det brann i någons lägenhet.
Men lägenheten stod kvar när jag kom hem så det var nog inte så farligt.











Nåja, ska snart iväg och sätta mig i frisörstolen hos min fis än en gång. Är lite
nervös faktiskt. Men hon kan sina saker och jag vet att det blir bra. Men kommer jag ångra mig?!

PUSS E



Kommentarer
Postat av: Line

du vet la att du inte kan ångra dig, de e ju bara att göra ngt nytt nästa gång=) De e ju du expert på menar jag! Puss

2009-05-09 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0