Öland


Idag bokade kära Jameson samma boende till Midsommar som vi hade en helg där förra året. Så till midsommar drar vi till Öland. Öland känns sådär. Men Huvudsaken är att jag får umgås med mina kära damer.

Sen bokade vi även in en Lördag till Måndag i början av Juli. Då åker vi 6st och bor på samma boende. Kommer bli kanon. Förra året var sommarens bästa dagar. Och nog sommarens bästa väder dessutom.

Man behöver planera in lite saker för att må bra och få lite glädje i vardagen. Iaf när man ska jobba hela
sommaren lång. Jippie!


Imorgon blir det AW med min kära fis. Blir trevligt att ta några glas och bara prata, hon och jag.
Tror vi behöver det.



PUSS E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0