Skjut mig



Kan inte någon typ skjuta mig eller porta mig från hotellet? Jag ska inte sätta min fot där på många många helger eller veckor?! Det går ju inte längre. Konstig natt det var. Vad hände? Varför ska jag alltid råka ut för dom upptagna idioterna?

För nästa helg jobbar jag sen helgen efter bär det ÄNTLIGEN kanske av till Malmö med min kära fis och helgen
efter är det jag som åker till Lund utan min fis, myyyys ;)

Ibland frågar jag mig själv Varför, varför i helvete flyttade jag hem för? Jag vet ju varför jag flyttade.
Men ibland älskar jag denna staden men att folk inte kan hålla sig till sitt eget är ju en gåta för mig.









Free Falling!


PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0