Tröttis


Uh, nyss hemkommen från jobbet. Är helt slut. Har inte sovit en blund inatt. Vaknat av massa meddelande och sen har jag såklart pratat i sömnen, inget ovanligt alls :P Men nu jobbar jag inget mer denna vecka. underbaaart!

Nu ska jag snart ge mig ut och köra igen och sen träffa fisen för lite morgonträning. Ganska skönt att sluta såhär tidigt för då hinner man göra massa saker på morgonen så har man hela dagen till annat sen.

Som ikväll ska jag träffa Moa för en fika på Lennarts. Sen senare ikväll ska jag träffa mina underbara flickor för en middag på Keskins. Det ska bli trevligt. Man behöver lite vardagslyx ibland för att stå ut.


Snart blir det Malmö igen, ja ja ja ;)


PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0