Upprörd!

Blir så irriterad på mig själv ibland. Varför ska man aldrig lära sig att säga nej eller att säga ifrån. Varför ska man alltid vara den snälla.

Förra helgen ringde radiotjänst från kiruna o jag svarade såklart. Dom har jagat mig i hm fyra år nu.
Och ja efter de samtalet så betalar jag nu tv licens. Skratta ni.

Och sen är jag fortfarande med i HR:s a-kassa. Om jag inte minns fel så slutade jag jobba inom restaurang branschen
för snart ett år sedan.WHY? Och jag betalar 450kr för en sketen a-kassa i ett område jag inte ens jobba inom. I typ kommunal så är man med i a-kassa och fack för inte ens den summan. Det är sjuuukt. Nej nu är det jag som ska gå med i kommunal. Så de så.

Varför ska allt vara så förbannat dyrt, inget blir ju bättre. Allt höjs men fasen inte lönerna. Hur är det tänkt egentligen?
Nej ingen är fan glad utan pengar. Pengar är allt. Och den som säger annat är inte normal. Så är det.. mm faktiskt!

Jag ska nog gifta mig rik....



PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0