Friday Im in love <3



Igår delade tjejerna upp sig. Jag Caroline och Camilla satt på eget håll hemma hos mig och drack vin.
Det var mycket trevligt. Vi har alltid så mycket att prata om, mycket att dela med oss av.
Blir heta diskussioner.

Gick vidare till hotellet. Dit jag aldrig mer skulle gå.
Varför säger man så men ändå går dit?!

Igår var det trevligt iaf. Träffade på en gammal klass kompis som jag snackade
mycket med. Sen dök Gson upp som gubben i lådan.
Vi grubblade på när de var vi sågs sist och det var nog så längesen
som i Oktober. Illa illa. Får bli en helg snart.
Mycket snack men liten verkstad. Eller hur är det man brukar säga?










Får ofta höra att jag verkar vara en bra och vettig tjej. Senast igår!
Men varför?
Varför inte mer än så?

PUSS E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0