We gonna rock down to..

Jises vilken underbar morgon och dag jag haft. Har kommit in i en period igen där jag lägger mig på tok försent.
Igår var klockan runt två. Hur svårt kan det vara att gå och lägga sig vid normal tid.
Ja iaf när klockan ringe vid 6 imorse trodde jag det var ett skämt. Och ännu värre var det när jag såg att det
verkligen öste ner ute. Jackan som var uppe i Kvarnarp, paraplyet som står åt alla håll, gummIstövlar som läcker in.
Underbart!
Nej mamma fick skjutsa mig.

Nu är jag iaf hemma, toktrött hungrig och på ganska gott humör faktiskt!


Blir ingen kryss imorgon. Vi ringde och sa att jenny åkt på lunginflammation.
Tar det en annan gång, när det är helg och inte bara pensionärer åker.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0