3 goda ting!


Tagen av Hanna! http://martinssonhanna.blogg.se



Tre saker som skrämmer dig:
1. Döden såklart
2. Höjder
3. Spindlar

Tre saker som gör dig glad:
1.Vännerna och familjen
2. Skratt
3. Fina sms

Tre saker som du inte gillar:
1. Otrohet
2. Falskhet
3. Lögner

Tre saker du har på dig just nu:
1. Jeans
2. Stickad tunika
3. Linne

Tre av dina favoritband/grupper/artister (just nu):
1. Kings Of Leon
2. Takida
3. Volbeat

Tre av din favoritlåtar (just nu):
1. Kings Of Leon - Sex on fire
2. Tinchy Stryder - Never leave you
3.  Counting Crows - Mr. Jones

Tre fysiska saker som du attraheras av:
1. Leende
2. Charm
3. En go rumpa ;)

Tre av dina hobbys:
1. Träna
2. Shoppa
3. Umgås med familj & vänner

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. En bil
2. En man
3. Vältränad kropp

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Resa
2. Hitta mitt livs kärlek
3. Bilda en fin familj med mannen i mitt liv ;)

Tre saker du vanligtvis inte skulle erkänna:
1. Att jag vet att jag har fel (envis)
2. Att jag lätt påverkas av andra människor
3. Att jag är sjukt osäker

Tre saker du tänker på just nu:
1. Thailand
2. Klockan
3. En viss person som har det svårt

Tre affärer du handlar i:
1. Gina tricot
2. H&M
3. Vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0