All I want you to do


Nu har jag varit o tagit twinrixsprutan. Usch gillar inte sprutor. Dyr var den också...
Avrådde mig från att träna skivstång ikväll eftersom man kan få ont i musklerna om man gör det.
Men vi testar, gör det ont så får jag väl avbryta.


Blev bjuden på fest i Jkpg på Lördag. Och det är min jobbar helg.
Sen är såklart alla upptagna med andra saker.
Men jag ska nog övertala någon till att följa med.

Kom överens med mig själv att ta det lugnt nu fram till Thailand (dock inte juldagen)
Men det spricker ju redan i helgen då. Aja...





Nu ska jag göra baconinlindad kyckling med vitlöksost. Mmm.. Fredagsmat.
Men blev så sugen när jag såg att Hanna lagt upp ett inlägg om det på sin blogg.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0