But nothing ever happens?!


Godmorgon!
Då var det Lördag och jag ska snart gå hem från jobb.
Ska göra lite ärenden på stan, handla mat och träna innan
det är dags för en tripp till Jönköping med kära Jameson.
Om nu folket inte är alltför sega idag efter gårdagens utgång vill säga.
Det återstår att se...








Imorgon är det 1 Advent. Mysigt.
Alla har börjat julpynta. Men jag är inte så mkt för det där.
Jag är som min pappa, en liten tomte på sin höjd och kanske en snygg julstjärna.
Men allt det där andra skippar jag. Men visst den dagen man har en egen liten familj
måste man ju ha allt det där. Men då är det en annan sak.


Men vart är julkänslan?!


Ha en bra Lördag! Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0