Fredagsmyyys


Gick och la mig runt ett tiden igår. Tänkte att jag ska ju bara upp och hem så vad gör det
om man är lite trött då, men ha, där fick jag för det.
Var såklart tvungen att jobba vidare till halv ett. Underbart...

Hela dagens planer gick i kras. Men så blir det ibland!


Stod bland massa orkidéebord på Bringners idag. Blev helt tokig.
Mina förra höll inte länge, allt grönt jag rör vid brukar dö ganska snabbt.
Var och kollade på plastblommorna, visst dom ser ganska äkta ut, men det
är ju inte kul. Så ja det fick följa med 2 fina hem. Något måste jag ju ha i mina fönster ;)








Nu kommer snart mamma sen ska vi handla massa gott till ikväll!




Ha en bra helg!
Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0