Jo men visst serru


Skit i meddelandet igår. Vet inte vad jag jiddrade om. Raderat....


Var längesen vi hördes nu. Varje dag har gjort mig starkare.
Och jag är påväg ifrån skiten nu.
Men vi hade fina dagar tillsammans.



I helgen spricker nykterheten. En Jkpg tripp är visst inplanerad igen.
Vad har hänt? För någon vecka sedan ville jag aldrig mer festa men nu
vill jag festa heeela tiden (dock inte mina knän.) Harrys var grymt i Lördags och gav mig mersmak...

All bara känns så bra nu. Allt känns så lätt.
Inget som tynger ner än. Visst har man dåliga dagar, det har väll alla.
Men då är det giltiga saker som gör att den är dålig...


Nej nu ska jag in till Jameson o Lisa en sväng. Trevlig tjej den där Lisa.
Allt kul med nytt folk. Joo....men visst.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0