Love me Hate me


Jaha då var den här dagen snart slut och det innenär helg.
Känns som det är helg jämt. Ganska skönt iof.

Fick nog gjort allt på min litsa idag utom samtalen men dom
får tas en annan dag.
Tog ett samtal till kära mor istället, hon tyckte jag skulle tänka på drickandet
i helgen så jag inte så bakis som jag var i helgen när jag ska åka hem. Mkt klokt sagt. Hade inte varit så kul.
Har inte återhämtat mig än... usch och fy!


Packningen är nästan färdig. Bara lite smått kvar, sen är det bara att ge sig upp imorgon och
iväg mot möte & lunch på Ultra med jobbet från OIC mellan 8-13.00 innan tåget
mot Göteborg avgår vid 14. Stress stress...



Puss & Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0