myspys


Igår hade jag och mamma Fredagsmys. Och då menar jag riktigt Fredagsmys.
Vi åt kött och ugnsrostade grönsaker. Hon hade gjort Pannacotta till efterrätt.
Efter detta mådde jag så otroligt dålig och var så trött så jag var tvungen att sova lite.
Sen var jag med i matchen igen ;)

Sen kom Jameson en sväng. Då åt vi kex & ost och massa godis o chips.
Min mage gör uppror när jag äter för mycket fett. Det klarar den inte av. Usch och fy!
Kunde inte kolla på pannacottan sen utan att det satt i halsen... uh!










Nu ska jag snart ta bilen o hämta upp mamma för en liten runda till kanske Vetlanda? Nässjö?
Sen blir det Jönköping ikväll. Kuuul. Ser jag fram emot. Mycket!!!


Igår runt ett när jag skulle sova fick jag ett mess. Såklart svarar man.
Men sen vet man ju att man kommer få svar. Men man vet inte när.
Man ligger där och försöker sova men det går inte för man kan inte slappna
av riktigt för man ligger och väntar på det där pipet.
Och det är ju likadant med fyllesms, man vaknar upp och svarar och kan inte sova
förens man är klar.
Aja haha mina problem...!


Tomt!


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0