Nu jäklar!!


Klockan är halv ett och jag äter frukost. Haha. Tog en lång sovmorgon och sen en
 timmas promenix så det är därför jag är lite sen med det.

Slappade till mig ordentligt förra veckan. Kunde inte äta ordentligt, hade ingen direkt aptit, så
fort jag åt bara växte det i munnen. Sen är jag småförkyld hela tiden, tänkte det
kunde släppa med en veckas vila. Men icke. Den är kvar så nu skiter jag i det, kör på ändå.

Så morgonpromenaderna är tillbaka och styrketräningen på det.
Har köpt "Anna Skipper" pulver som jag ska ta varje morgon innan jag går ut och går.
Måste äta ngt innan annars svimmar jag och äter jag så får jag håll och det går inte.
Så en drink innan ska nog bli bra. Vi får se.

Skönt ska det bli iaf. Känner mig som en säl nu. HAHA!







Idag ska jag ta tag i städningen igen och sen färga underhåret som jag inte
hann med förra veckan. Skönt med lediga Måndagar.



Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0