Right now


Ikväll körde jag ett riktigt tufft boxpass. Det var skönt och behövdes.
Min kondition har jag tappat någonstans på vägen...
Måste börja jobba lite mer med den.


I helgen ska jag vara hund och husvakt i Kvarnarp. Jag ska bada badkar heeela
helgen lång. Så skönt. Skulle göra vad som helst för att få ha ett badkar i min lägenhet.
Men helgen blir lugn iaf, trots att folk försöker få med mig på fest åt alla håll.
Imorgon ska jag och Line ha myskväll.
Laga hemmapizza, bada badkar, äta massa gott och ha hemmaspa ;)
Myyys!









På Lördag får vi se vad som händer. Ligga hemma och njuta av att vara själv kanske.
Ladda upp för Göteborg med grabbarna grus nästa helg. Då blir det inte lika
lugnt vill jag lova. Inte när dom är i farten.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0