Semesterdagar...



Var på möte med jobb förra Fredagen. Och fick då reda på att jag har 6 betalda semesterdagar jag måste ta ut
innan året är slut. Hade det varit för ett halvår sedan så hade det inte varit några problem. Men nu, hur fan ska det gå till? Jag som trodde jag skulle få ta dom till Thailand i Januari, men icke.
Får ta sommarens semester i förskott istället.. Kul eller inte?

Får ta Annandagen och Nyårsafton, ska jobba då men vår brukare är borta så då måste
vi ta ledigt och då passar det perfekt med 2 semesterdagar där.
Och dom andra ja, dom faller ut i pengar i Februari. Dom vill helst inte att det blir så
men what to do när man inte ens har en vikarie?

Nej jag får nog gå ner till kontoret och ta ett snack ;)



Godmorgon förresten ;)
Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0