Tankeställare



Skrev för något inlägg sen att jag hade en dröm som blivit sann.
Och jag skulle skriva om hur det gick.
Ehm... Jag struntade i det. Jag har det bra som det är nu. Och låter det vara så.
Man vill och drömmer mycket. Men när det väl står framför en
så får man en liten tankeställare. Vill jag verkligen det här egentligen?
Jag vill, men inte nu. Vi får se hur det blir i framtiden.
Man ska aldrig göra något som inte känns riktigt hundra för då
blir det inte bra.

Men jag är nöjd med mitt val och mår bra. Väldigt bra just nu...



Och sen kan man ju undra hur vissa människor av det motsatta könet tänker ibland.
Men jag orkar inte lägga ner mer energi på det nu.
Men det är som jag alltid sagt, det är nog menat att jag ska leva ensam för allt blir bara
så jävla fel hela tiden... Och man orkar inte hur mkt som helst hur länge som helst.





Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0