Utgång i Jönköping!






Gårdagen var trevlig. Träffades några tjejer hemma hos Jenny för lite vin. Tog sen bilen
till Harrys i Jönköping för lite party.
Det var helt ok, trots lite incidenter under kvällens gång. Vissa kom inte in
på stället. Malin fick halsbränna. Jag och Jenny rök ihop. Och skjutsen kom senare
än sagt.
Det var sjukt mycket folk. Gick knappt att vara inne på dansgolven utan att bli
utknuffad. Men så är det att vara en kortis.

Konstiga människor man stöter på ute. Snackade med några killar untanför medans
vi väntade på skjutsen. Den ena killen sätter sig över mig i luften och sträcker ut armarna;


Viiiilll duuu ääälska med miiiig ikvääääll?
(försöker sjunga)

Jag gör likadant tillbaka;

Neeej deeet viiill jag iiinte!!

Han; Va?! Vill du inte ha sex? Hur kan man tacka nej till det?!

Jag; Eh nej inte med dig iaf! (Vem tror han att han är egentligen, Brad Pitt eller?! haha)

Stolle!




Nej jag har tröttnat på att festa nu. Eller ja, det gjorde jag väl
för längesen egentligen. Nu vill jag ha mysiga hemmakvällar
med god mat och trevligt sällskap. jaaa!!!




Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0