Don't Worry Be Happy ;)




"Ännu har ingen lyckats hitta
en bot mot denna smitta
Välkommen till ett liv som glädjespridare,
med ett litet leende för du glädjen vidare"




Jag mår väldigt bra just nu och är nöjd över allt.
Folk frågar mig hur och varför.

Men ibland kan man bara må bra av ingenting. Ingenting kan ha hänt,
det behöver inte finnas en anledning.

Jag har bara mig själv att tänka på. Jag har ett jobb, boende, bra hälsa, 
underbara vänner och familj. Ja jag har allt!
Finns det en anledning att inte må bra och vara glad?
Man klagar för mycket på saker. På små saker.
Människan har en tendens att aldrig bli nöjd, även att vi har det bästa.
Är det inte så?





"Lycklig är den som inte sörjer det den saknar
Utan
Glädjer sig över det den har"





Allt är bra helt enkelt ;)




Puss


 


Kommentarer
Postat av: Line

Vilket bra inlägg! Så sant!

2009-10-20 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0