Bra dagar

Uhh. Igår var jag inte riktigt som jag skulle.
Jobbade 4timmar på morgonen. Sen var jag så trött och irriterad att jag kunde
mörda någon. Så fick vila lite middag som en gammal pensionär.

Så idag vakna jag 10.00.
Jag gillar inte att jobba såhär som jag gör längre..
Jag går bara o slöar hela dagarna. Försöker komma på saker att göra.

Städa kanske? Nej just, det gjorde jag igår ja...



Så idag kom samtalet jag väntat på.
From. 1 November (uppmärksamma mellanslaget) HAHA!
börjar jag jobba 100% istället för 80%

Visst jag kommer inte jobba varje dag för det men det blir mer än 1 pass i veckan iaf.

Nu kan jag spara mer pengar till Thailand. Ihhh...
Sen täcker mina semesterdagar min ledighet, hur underbart är inte det?


Nej duscha kanske. Klockan är snart 13.00 och jag har inte gjort
mer än ätit frukost o dammsugat. Ryck upp dig nu!




Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0