Ikväll ska det grillas gris!


Idag kommer lite släkt från Göteborg.
17pers är bjudna till Kvarnarp ikväll. Så då ska det grillas gris.
Och jag ska inte äta, jag ska bara vara med och vara chaffis hela helgen.
För dom ska nämligen på Ränneslättsloppet och det går ju inte om ingen e nykter så därför
får jag ta den biten. Ja så är det... Men jag är glad för att få ha bilen ;)







Och imorgon försöker Aneby nissarna få med mig ut. Men nej jag vill inte gå ut i Eksjö,
sen har jag en dejt med Camilla ;)
Men planer kan ändras, men nej jag tror inte det.




Var inte kaxig imorse när jag vaknade. Har inte kunnat sova på vänstersidan så nu är jag
öm på båda sidorna. Gnäll gnäll och åter gnäll.





Nu är det heeeelg!


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0