Konstigt!



Nyss hemkommen från träningen. Tufft efter gårdagens. Men kul.

Lagade wook till middag innan. Det är ju så gott. Älskar thaimat.
Kommer leva bra när vi ska till Thailand. Och förmodligen aldrig
mer vilja  äta den maten efter...



Imorse hade vi personalmöte. Gillar verkligen mina arbetskamrater.
Så lätta, snälla och roliga.
Vi pratade en del om vaccinationen för svininfluensan.
Fredrik hade läst i Aftonbladet att 2v efter att en person hade tagit sprutan så
hade det blivit något neurologiskt fel så hon kunde bara gå baklänges.
Haha låter helt sjukt.

Så jag sa det att bli inte förvånade om jag kommer gåendes baklänges
till jobbet på Lördag då... haha!



Tror en del människor överdriver och hittar på en del.
Men visst alla människor reagerar olika. Själv mådde jag inte alls så dåligt
bara lite ont i armen och huvudvärk.

Nej lite kvällsmat kanske!

Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0