Let it rock!


Ja då var det helg igen. Känns som det var helg igår. Inte för att helg är något speciellt för mig
som är ledig ganska mycket.
Men alla andra är ju lediga då och det är väl det bästa.


Hade en konstig känsla igår. Kände på mig att någon skulle höra av sig under natten.
Och när jag har den känslan så brukar det oftast stämma.
Så jag satte mobilen på ljudlös men glömde stänga av vibratorn, så vid
fem på morgonen vaknade jag av fylletrams. Dumma!
Sen kunde jag inte somna om, låg och funderade massor...


Nu ska jag snart hoppa in i duschen så jag luktar gott, ta på mig
kalaskläderna och bege mig till Jameson för lite vin och senare
till Jönköping för lite discodansing.

Känner på mig att det kommer bli en konstig kväll. Antingen blir jag kalasfull
eller så kan jag inte dricka alls. Mår inte alls bra, har sovit typ hela dagen... Usch!


Ha en bra kväll!
Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0