Lovesongs, they kill me


Så fort jag är sjuk blir jag överaktiv.
Städar och donar. Kan verkligen inte ligga still.
Konstigt.
Var en sväng förbi ikea med, ihandlade lite behövliga
saker till lägenheten.





Ibland blir man sårad. Folk tänker inte på
hur dom beter sig.
Ibland blir man sårad när man inser att en person
inte är den som den utger sig för att vara.
Jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.
Men det är väl bara att släppa taget och gå vidare
som om inget någonsin hände.

Men jag vet att det inte var sista gången vi sågs.
Och det är väl kanske det som gör det hela så jobbigt?
Kan man någonsin släppa taget då?

Det är synd. Jag hade hoppats på att du var annorlunda.



Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0