Så kan det gå!


Haha ibland har man otur.
Igår var jag o Jameson på Willys. Känns som vi är där jämt. Men ah iaf.. Jag gick in o pantade flaskor och
hon gick bort för att slänga en kartong som var min.

När hon kom tillbaka så hade hon givetvis lagt kartongen utanför återvinningen.
Så jag sa till henne att det skulle inte förvåna mig om min adress står på och
det ringer någon bara för det.

Visst var det så! Ringde ett konstigt nummer innan.
Svarade inte men dom talade in ett meddelande.

Där dom sa att dom ringde från återvinningscentralen vid Willys
och att jag hade lagt en kartong utanför och att
man absolut inte ska göra det!



Tack för den Jameson ;)



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0