sömndag


Klockan är strax 15.00. Jag vaknade cirkus tolv och har inte kommit så vidare
långt med min dag. Har städat och duschat. Men det är det som är så skönt med Söndagar.
Slappedag!

Somnade ungefär runt 7 igår  efter att ha blivit våldgästad av två fyllon. Tröttheten har inte
kommit över mig än. Men den lär göra det och jag vill inte ens veta
hur pigg jag kommer vara när klockan ringer 06.30 imorgon bitti :S

Helgen har varit bra annars. Lugn och skön.
Har haft bilen sen i Fredags och kört familjen och några släktingar fram och tillbaka i stan.
Det känns lite konstigt utan bil nu. Vill haaa...



Jag, Line o Camilla hämtade simon och kompis i Nässjö igår.
Älskar o köra i mörker. Inte alls så obehagligt som alla sa det skulle vara i början.
Simon sa iaf att jag tuffat till mig med körningen sen sist. Och med "sen sist" menar han alltså
sen en vecka tillbaka.
Haha han är ju rolig! Men man kan ju inte vara en körskoleelev jämt.


Nej nu ska jag försöka vila. En kille kom äntligen o stängde av automatlarmet efter
att det tjutit i drygt en halvtimma. Man e ju rätt rensad i öronen nu.



Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0