Swineflu!


Nästa vecka är det dags för mig att vaccinera mig mot svininfluensan.
Är ju i Prio 1 gruppen eftersom jag arbetar inom vården.
Och det är väl därför jag tänker ta sprutan, hade aldrig tänkt ta den
om jag inte fått den gratis. Är faktiskt inte så orolig över det där.

Men aah, sprutor. Det gillar jag inte.
Fasar för twinrix vaccinationen inför Thailand... Ih!





"Okej jag lägger ner nu!"

Ja och hör man av sig efter det är man ju bara pinsam.
Men sen ett meddelande;
"Vill du träffa mig eller inte?"


Alltså vad är det för fel då? Svarar man inte så fattar man väl?
Konstigt att man ska behöva blocka personer innan dom ska fatta.
Tröttsaaaaamt... Ja!




Puss E


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha en annan är ju nästan likadan egentligen. Haha

2009-10-16 @ 01:23:28
URL: http://linesomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0