tjolahopp

Idag har seg emilie varit framme igen.
Vet inte om det här hösten och det trista vädret som gör det?

Vaknade runt tio, tog min promenad.
Åt frukost vid elva.
Åkte till gymmet med Jameson vid ett ungefär,
sen solade vi och handlade lite på Willys.
Vid fyra satt jag med min lunch?!

Känns sådär. Har ätit lunch vid tre/fyra varje dag denna vecka
och det gör ju att man skippar middagen.

Igår efter träningen blev det 2 mackor och så hetsåt jag en hel
popcornspåse hos Jameson för att jag var så hungrig.
Inte bra alls. Skärpning!


Imorgon kväll blir det Malmö.
Robin frågade om vi ville på Ladies night på Lördag.
Dom har en egen loge i Malmö Arenan.
Hade varit kul. Men är samtidigt bjuden på en fest hos Jens, som anordnade
"ME Party" sist. Och den var riktigt rolig.
Så får se hur det blir!


Nu ska jag äntligen få träffa Moa och hennes Ella.
Ska bli kul :)



Puss o Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0