Tufft men helt rätt!


Häromdagen slog det mig att den helgen vi åker till Göteborg är Black Jack här i Eksjö.
Detta har vi sagt i nästan ett år att vi ska gå på. Hur oturligt är inte det?
Ah jag antar att jag helt enkelt får skylla mig själv..


Jag blir så arg! När man är ute och folk som raggar är förlovade. Varför?
Har man det inte bra då? Raggar man på någon annan kan det inte vara bra.
Då kanske man ska tänka på att göra något.

För älskar man en person så ska det inte finnas någon annan varken i tankar
eller verklighet. Iaf inte för mig... Det finns inte i min värld.
Kan någon kanske förklara hur dom tänker?

"Hur känns det att ta någon på röven när man är förlovad?"


Idag gjorde jag det. Det som jag velat sen i Augusti.
Det var tufft och gjorde ont. Men jag vet att det
blir bra med tiden. För man ska aldrig
vara kvar i sådant som sårar en.
Man orkar inte hur mycket som helst hur länge som helst.

Nu ska jag vara glad och blicka framåt.
Inte tänka på det som kunde varit och som kanske aldrig var?!
Tack och hej för mig!


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0