Please don't go!

JAA!

Hon har gjort det igen.
Är trött på mitt värdelösa mobila bredband från Telia som är lika segt som en snigel
och kopplar ifrån heeela tiden.
Som tur är går det ut i November så jag sa upp det och beställde idag
en ny Dongel som det så fint heter från 3. Man har 2 ångerveckor, så ska testa
och se om det är mycket bättre.


Sen förstår jag mig inte på killar som tror att dom kan göra hur som helst.
Killar får ligga runt hur som helst utan några som helst bekymmer men vi tjejer
kan inte göra något utan att bli kallade både det ena och det andra.
Känns som det är okej för killar att vara sådan medans det inte är det för oss?!

Ni killar säger att ni inte vill ha en tjej som ligger runt. MEN tror ni verkligen vi tjejer
vill ha en kille som ligger runt? Helt fel...
Snacka om att känna sig som en i mängden!


Äsch!


Puss E


Kommentarer
Postat av: Jim

Hej,

Kul o se dig på Öland.

Haft det bra i sommar?

kram

2009-09-02 @ 14:05:46
URL: http://www.mrjimp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0