Read my mind

En helg har passerat.
Och vad har jag gjort?
Kört bil såklart ;)

Var en sväng i Vetlanda i Fredags, sen en sväng ut till pappa i Stensjön.
Igår var vi på fika i Hjältevad hos Evelina. Mycket trevligt.
Sen hade vi mys kväll med god mat.







Herregud, trodde aldrig det var såhär kul att köra bil. Jag vill hela tiden...

I Torsdags kände jag ingenting. Jaha jag har körkort.. Känns det inte bättre än såhär?!
Blev nästan lite glad att jag inte fick köra än.
Och i Fredags när jag fick köra blev jag super nervös. Men det gick över sen.


Woohoo....


Nu är helgen över och denna Söndag ska anändas för att ladda för en 75h arbets vecka. Underbaaart!




Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0