Aj aj aj!


Godmorgon!

Vaknade upp med världens halsont. Där fick jag för den här helgen.
Känner på mig att det är något stort på gång.
Men jag ska träna ändå, för det brukar jag göra. Eh?



Har ni tänkt på när man träffar en kille som har samma parfym som
en annan kille man träffar. Det blir lixom fel i hjärnan.
För vissa parfymer förknippar man med vissa personer. Men vad ska man göra.
Man kan inte be personen sluta använda parfymen direkt.

Verkar som att dom flesta använder Armani eller Van gils? Och jag ska alltid påpeka
det med. Erkänn du använder bla bla? Låtsas som att jag är duktig och kan.
Det är ju bara den parfymen jag känner igen typ. haha.



Nej tvätt sen promenix. Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0