Ännu en helg...



Har ännu en helg och ett arbetspass passerat. Det gick ganska smärtfritt.
Nu är jag ledig i veckan sen en arbetshelg till. Underbart.

Idag har jag umgåtts med Camilla, vi har snackat skit och handlat frukost på
Willys ;) Sen åkte vi och Sussi till Nässjö för att hämta Line på stationen.
Efter blev det pizza och skitsnack på Keskins. Fint dom gjort där förresten.







Imorgon börjar allvaret igen. Har haft en liten paus nu för att jag inte känt mig helt hundra.
Men imorgon kör vi. Ingen mer skräpmat, inte för att jag äter det så ofta men ändå
och inga mer ursäkter. Yey.




Åh jag älskar mina fina vänner!
Jag e glad idag och mår bra.

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0