äntligen!!


Godmorgon!

Igår var det klippdags igen. Slingar och färgar mitt hår väldigt ofta så
måste klippa det lika ofta så det finns något hår kvar ;)
Gick efter hem till Moa för en kaffe och lite skitsnack. Så trevligt.
Och Ella var lika glad som vanligt.

Sen mötte vi upp Camilla för en lunch på Keskins.
Otroligt vad seg jag var sen Lördagens bakfylla, fick knappt i mig maten.
Satt i en annan värld också, sen hjälpte det inte att jag hade pms,
det kan verkligen förstöra en hel dag. Usch ja.

Sen traska vi hem till Camilla en sväng.
Erica och Chanelle kom förbi också. Trevligt.




Sen fick jag äntligen träffa min fina Jameson. Som jag saknat henne.
Vi strosa på stan, åt lite mat och tog en kvällspromenad.
Så glad att hon är hemma nu!!



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0