April april din dumma sill ;)


Goderdagens!

Är mitt uppe i städningen. Ja det behövdes faktiskt, har inte städat på en vecka.
Eller ja förutom dammsugning och städning av toan då. Det gör jag varje dag ;)
Har rensat ur alla vinterkläder och skor. Och lagt upp det på vinden. Vilken lättnad.
Nu är våren välkommen, tack!

Sussi skrattade åt mig i helgen. Började plocka och städa på hotellrummet
efter alla. Kunde inte ens öppna en öl utan att jag var i farten och tog kapsylen.
Städade tom. undan innan vi checkade ut? eeh... inte normalt. haha.

Tror jag blivit smittat av Jameson, hon är likadan fast nog ett snäpp värre.
Alltid när man kommer dit ska hon antingen dammsuga eller städa toan.








Blir party hos Sussi imorgon. Dom ändrade åldern till 20 på hotellet sen ;)
Ska bli kul. Emmi o Javi ska ut och sen
ska Lisa och Sofie vara med. Det ser jag fram emot.
Innan blir det påsklunch hos mamma. Gott gott.


GLAD PÅSK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0