Äventyret?


Tjolahopp!

Igår jobbade jag hela dagen. Gick av 9 imorse. Tog en powerwalk
runt sjön. Alltså denna gössel, den får mig att hålla på o kräkas varje
gång. Usch!

Om någon timma ska jag och Jameson åka in till Vetlanda och kolla lite på
Gina. Ska ta en lunch med tänkte vi.

Ikväll ska jag en sväng till Ikea. Behöver inhandla lite saker, bla.
en spegel till hallen och en taklampa. Och en massa annat krims krams.






På Fredag blir det Savoy och Jönköping igen med brudarna.
Ska bubbla denna gång och köpa med lite plockmat, som en picknick ungefär ;)
Sen skulle ev. Lisa Malena och Sofie komma förbi. Kan bli kul.
Får dock tänka på ljudnivån denna gång. Fick några tillsägelser förra gången
och hon sa dagen efter att vi lika väl kunde blivit portade från Savoy. Haha oups?


Haha kom på mitt lilla äventyr i Fredags natt. Mitt i natten far jag upp i världens fart (i sömnen)
ut mot köket. Öppnar kyl och frys. Och lägger in grönsakerna i frysen.
Eh, vaknar och inser vad jag håller på med. Går och lägger mig och låtsas som inget hänt.
Men på morgonen var jag tvungen att skämta bort det lite, hittade nämligen en påse
chili i frysen. haha. Det var lite kul. Sjukt att jag minns allt jämt?
Tur att jag inte var den enda som prata i sömnen den natten ;)
Har tydligen hittat en likasinnad. haha!








Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0