Djurgårdeeeen!



Mitt liv har börjat innehålla mer och mer stress. Jag klarar inte detta. Eller inte min kropp.
Har jobbat konstant sen i Fredags.
Nu e jag trött och vill ha helg.


Dagen började med P-möte 12-14. Köpte med en sallad från Keskins innan det.
Vilken lyxsallad. Med bla. salami, kronärtskocka, soltorkade tomater. Mums vad gott.
Men när jag klev in på mötet så var det uppdukat med köttbullesmörgåsar och massa annat
gott så salladen fick vänta till kvällen.


Skrev på ett nytt anställningsavtal, till sista Augusti. Efter det datumet skriver jag på ett nytt
och då har jag varit anställd i 2år och därmed blir jag fast. Underbart!


Fick lite tid över mellan mötet och jobbet så följde med Line till
Via för lunch. Sen vid 15 blev det jobb. Och nu är jag här och snart börjar hockeyn.
Heja heja ;)



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0