Fast i Egypten :(



Åh innan grät jag. Pratade med Jenny. Dom är fast i Egypten.
Skulle åkt hem i Söndags men blev ändrat till Torsdag som nu har blivit
ändrat till att dom inte vet någonting. Dom kan komma hem nästa vecka, nästa månad,
eller ännu längre.

Vissa kan väl tycka det är jätteskönt att få vara kvar så. Men tror verkligen
inte det är det när man väl är där. Jag hade själv fått panik.
Det gjorde ont i mig när hon sa att det var så jobbigt. Kom hem nu min fina Jenny.
Jag saknar dig något enormt.


Förbaskade askmoln till att ställa till det.
600milj resenärer som är fast. 40 000 resenärer inom det bolaget
Jenny o Kristian åker med väntar på besked. Bussarna är slut och dom vet ingenting.
Herregud.Jag lider med er.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0