Fredagens bravader!


Hallelå ja!

Fredagens festligheter. Det började hos Sussi. Ett stort gäng blandat med både
killar och tjejer. Nästan hela gamla gänget samlat, underbart kul.
Blev en lyckad förfest, med på tok för mycket dricka kanske.

Sen var det hotellet. Inte överdrivet mycket folk. Mest äldre och
det var kul att träffa dom som var hemma över helgen.
Jag passade på att bli VIP-kund på Keskins. Eh?
Fick en diss, så jag gick och hittade mig en ny dejt. Även om det inte klickar så kan man
ju få en vän för livet? (haha) Aaah tokigt det kan bli med alkohol i kroppen.
Slutade med att jag hade en finne i röven heeeeeeela kvällen. Gaaad!

Sprang sedan hela Eksjö runt för att få en Cola. Var så sugen, skulle bara
ha en cola. Och det fick jag, klunkade den rätt upp och ner.


Ehh... när jag vaknade så slog det mig vad som hänt under natten.
Och jag kunde inte mer än skratta. Herregud alltså.
Alla andra skratta med. Tur att man kan roa andra iaf ;)






Några av flickorna under Långfredagens fest!


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0