Fullt upp!



Gårdagen gick i ett. Satt inte ner 2sek.
Gick av jobbet 9, tog en powerwalk direkt efter.
Vid 13 kom Jameson, in till Vetlanda, tog en lunch
och kika i affärerna. Kom hem med några bastoppar. Hade inte så mycket, och tur var väl det.

Kom hem vid 16. Direkt till Willys för att handla lite mat. Ekade hemma.
Vid 17 blev jag upphämtad för att åka till Ikea. Där och inne på A6 sprang vi tills det
stängde vid 20.






Jäkla pissikea. Aldrig att det man vill ha finns. Och spegeln jag ville ha fick
inte plats i bilen. Typiskt. Men fick med mig några andra små som jag har i badrummet.

Fick även med mig en klädkasse hem med bla. en snygg klänning som jag ska ha på Fredag.



Nu är det jobb till 9 imorgon. Sen blir det Jönköping vid 13. Yey!
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0