Helgens bravader...


Fredagen bröjade hemma hos Sussi. Jag, Line, Sussi och Camilla.
Drack vin, åt ost & kex och tjötade om allt möjligt.
Senare kom Benny och Creutz.

Då gick det utför. Skulle spela alias men jag kom på idén om ölspelet.
Så onödigt. Men det spelade vi och det spårade ur totalt.
Men vi hade kul iaf.


Kvällen avslutades ganska tidigt. Runt 12-1 tror jag?
Fick helikopterfylla när jag la mig ner. Usch för det.
Vaknade upp med illamående. Jag som aldrig blev spybakis? Så typiskt.
Stackars Benny som fick dras med mig. haha. Prata inte med mig typ.

Senare kom Line och Creutz. Då tog vi en frukost på Princess. Eller ja, dom åt
och jag såg på. hehe. Lite solning på torget med.

Men sen räckte det för mig. Gick hem och sov.
Vid 16 blev jag hämtad av Line, Jocke o Sussi.
Bilen gick mot Kalle och Daniel i Kalles hus.

Där var det grillning, hockey och poolbadning. Kunde inte var med på något utav det.
Eller jo, låg utslagen i soffan och kollade hockeyn som slutade uselt. Fan!
Men dom hade en lyckad kväll iaf. Och snart får det göras om, när jag är lite med mer.
hehe!



Vid 19 tog jag Sussis bil hem. Då orkade jag inte mer. Sen sov jag till 7 imorse.
Nu är jag uppe igen ;)
Har städat o donat så idag är det inget fel på mig.


Ska upp till mamma snart och mysa i solen. Grilla ska vi göra också. Gott.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0