Hopplös som en groda...


Åh jag är hopplös. Ett hopplöst fall.
Kommer aldrig träffa min prins om jag ska hålla på såhär.
Spelar ingen roll om jag tycker om personen eller inte, jag får alltid kalla fötter!
Vad är det för fel?


Jag kanske ska göra som alla säger; Gå in i det utan att tänka o känna.
Försöka koppla bort dom dumma tankarna, för det kan ändras och bli bra.
Men det dumma är att är allt bra så letar jag fel.

En person sa till mig en gång; Den killen du vill ha finns inte!

Och det var nog där jag insåg. Att det är inte dom det är fel på,
det är mig. Jag hade kunnat vara så lycklig nu om jag tagit någon av
alla chanser jag fått. För det finns folk som vill träffa mig, både då och nu.
Så varför sitter jag här ensam egentligen?









Det var någon gång för längesen, någon som förstörde allt.
Och jag har svårt att komma tillbaka från det.


Puss E


Kommentarer
Postat av: Kasparmarlene

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-02-23 @ 16:02:22
URL: http://kasparmarlene.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0